ابوالحسنی خبر داد: امکان پاسخگویی به اعضای اتحادیه چاپخانه داران تهران در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه، فراهم می شود.
احمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه چاپخانهداران تهران در گفتگویی با اشاره به اینکه تعامل و ارتباط مستمر با اعضا، یکی از دغدغه های مدیریت فعلی اتحادیه است؛ خبر داد: بزودی اتوماسیون اداری اتحادیه، مجهز به نرم افزار جامع ارتباط با مشتری (CRM) می شود که امکان پاسخگویی به اعضا را در کمترین زمان، با بهترین کیفیت و صرف کمترین هزینه، فراهم می کند.
وی افزود: این نرم افزار، اطلاعات اعضای اتحادیه را در محیط اتوماسیون اداری به صورت دیجتالی ذخیره و تمامی مکاتبات و پیگیری های بین اعضا و مجموعه اداری را ثبت می کند.
ابوالحسنی با اشاره به اینکه از طریق این نرم افزار، پرونده ( کارتابل) دیجیتالی برای هر یک از اعضا تشکیل می شود؛ تصریح کرد: در این پرونده ها، علاوه بر سوابق اعضا، تماس های آنها با اتحادیه در قالب آواپوشه ( فایل صوتی) نیز ثبت می گردد.
وی ادامه داد: با تشکیل پروندههای دیجیتالی برای هریک از اعضا در محیط اتوماسیون اداری اتحادیه، درگاهی در اختیار اعضا قرار داده می شود که بتوانند درخواست های خود را ثبت کرده و روند رسیدگی به آنها را مشاهده کنند.
به گفته رئیس اتحادیه چاپخانهداران تهران، با تجهیز محیط اتوماسیون اداری اتحادیه به این نرم افزار، بزودی تمامی فعالیت های اداری و دفتری اتحادیه بدون ثبت بر روی کاغذ، در محیطی دیجیتالی بایگانی می شود.
ابوالحسنی با تاکید بر اینکه مجهز سازی اتوماسیون اداری به نرم افزار ارتباط با مشتری، برای این است که اعضا با هزینه و زمان کمتر بتوانند با اتحادیه تعامل داشته باشند و کارشان را در اتحادیه انجام دهند گفت: این نرم افزار که از شرکت پیام گستر خریداری شده، از سوی آقای مجید خادمی مدیر مجتمع چاپ و بسته بندی پویا هنر نوین به اتحادیه چاپخانهداران، هدیه شده است، که من از طرف هیات مدیره و اعضای محترم صنف چاپ تهران از ایشان سپاسگزاری و قدردانی می کنم.