هفتمین نمایشگاه کاغذ و مقوا به نحو احسن برگزار شد

به گزارش مات و براق به نقل از ستاد خبری هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات مربوطه, رییس اتحادیه صنف کاغذ و مقوا ضمن بیان اینکه هفتمین دوره نمایشگاه کاغذ و مقوا به نحو احسن برگزار شد، از حمایت همه‌جانبه این اتحادیه از این آوردگاه تخصصی سخن گفت.

حمید نیکدل رئیس اتحادیه صنف کاغذ و مقوا در گفت‌وگو با ستاد خبری هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه اظهار داشت: هفتمین دوره نمایشگاه کاغذ و مقوا با حضور باشکوه تولیدکنندگان و واردکنندگان این صنعت و با وجود شرایط کنونی در اقتصاد کشور به نحو احسن برگزار شد. از سوی دیگر امسال شاهد رشد چشمگیر بازدیدکنندگان نیز بودیم.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات قابل‌توجه در برگزاری نمایشگاه امسال غرفه‌سازی‌های باشکوه و استانداردی بود که نشان از توجه غرفه‌گذاران به برگزاری هرچه بهتر این رویداد داشت. به‌هرحال خدا را شاکریم که چرخ نمایشگاه به‌خوبی چرخید و امیدواریم که هرسال شاهد رونق هرچه بیشتر این آوردگاه تخصصی باشیم.

نیکدل با اشاره به رونق غرفه اتحادیه صنف کاغذ و مقوا در آوردگاه هفتم کاغذ و مقوا، اذعان داشت: ما در این آوردگاه شاهد حضور تولیدکنندگان، واردکنندگان و مصرف‌کنندگان بی‌شماری در غرفه اتحادیه صنف کاغذ و مقوا بودیم که موجب مباهات است. تلاش ما در اتحادیه همواره حمایت از فعالان این صنعت بوده است و درواقع هرکس که قدم مؤثر و سازنده‌ای برای رونق این صنف بردارد موردتوجه و حمایتمان قرار می‌گیرد. ازآنجاکه نمایشگاه کاغذ و مقوا تنها نمایشگاه تخصصی در این عرصه و محفلی برای برقراری ارتباطات مؤثر و تبادلات تجاری است، قطعاً یکی از عرصه‌هایی است که ما به آن توجه ویژه‌ای داریم و به همین علت نیز هرساله در آن شرکت می‌کنیم.

وی در ادامه درباره فعالیت‌های اتحادیه صنف کاغذ و مقوا گفت: ما از روزی که آمدیم بیشترین تلاشمان معطوف به حوزه مالیات بوده است که خوشبختانه با تعاملاتی که با اداره دارایی داشتیم توانستیم ضریب مالیاتی را یک‌ونیم درصد کاهش بدهیم؛ البته ما به این مقدار قانع نشدیم و با بیان نرخ سودهایی که در حوزه عمده‌فروشی و خرده‌فروشی وجود دارد تلاش داریم که این نرخ را بازهم کم کنیم تا به این شکل اعضا بتوانند کسب‌وکارشان را انجام بدهند و با نشستن پول در حسابشان بدون نیاز به چک به فعالیت‌های تجاری خود بپردازند. قطعاً اگر فعالان این صنعت بدانند مالیات‌هایشان برحق است به‌صورت شفاف‌تری هم کار خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل دولت جدید، اظهار داشت: انتظار ما فعالان صنعت کاغذ و مقوا تک‌نرخی شدن ارز به‌ویژه در حوزه کاغذ است چراکه کاغذ جزو کالاهای اساسی به شمار می‌آید و هرچه که در کشور تولید می‌شود یکسر آن به کاغذ برمی‌گردد؛ بنابراین بهترین اتفاق برای ما تک‌نرخی شدن ارز به‌منظور فعالیت‌های تجاری و تولیدی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + بیست =

اخبار پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + شش =