ورود اعضا

 





 

 

 

 

بیشترین بازدید
جدیدترین آگهی ها
امید بازار کاغذ به انتخابات آخر سال

سید طاهر شبیری ،  با اشاره به رکود در بازار کاغذ و همچنین تاثیر تبلیغات انتخابات خبرگان و مجلس روی این بازار ادامه داد: اول باید مشخص شود که کاندیداها چه کسانی هستند و چه مقدار می‌خواهند برای تبلیغات چاپی هزینه کنند.
وی عنوان کرد کاغذ و مقوا یکی از مصارف عمده کاغذ در بازار آخر سال برای تولید سالنامه و هدایای تبلیغاتی است، عنوان کرد: در این رابطه نیز افزایشی که در سال‌های قبل وجود داشت امسال وجود ندارد و با توجه به اینکه زمان طراحی، صفحه‌بندی و فرم‌بندی این گونه محصولات نیز رو به اتمام است بعید به نظر می‌رسد که تاثیر زیادی روی بازار کاغذ داشته باشد.
شبیری با بیان اینکه منتظر تاثیر انتخابات و تبلیغات روی بازار کاغذ هستیم، عنوان کرد: به هر حال منتظر هستیم اما آنچه قابل دسترس‌تر از سایر مسائل است، بحث انتخابات است که بتواند بازار چاپ و کاغذ را به گردش درآورد.
وی با اشاره به عناصر متفاوت تاثیرگذار روی قیمت کاغذ افزود: یکی از شاخصه‌های مهم در قیمت کاغذ، نرخ ارز است و با توجه به اینکه قیمت ارز در مدت اخیر تغییر خاصی نداشته است، نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که تغییر زیادی در قیمت کاغذ ایجاد شود.
دبیر سندیکای تولید کنندگان کاغذ و مقوا با بیان اینکه در حال حاضر مدت زمان خرید و فروش کاغذ اضافه شده است، گفت: یعنی زمان برگشت سرمایه تولیدکنندگان و تاجران زیاد شده و این افراد را با ریسک‌های بسیاری مواجه کرده است.
شبیری با بیان اینکه تولیدکنندگان و تاجران علاقه‌ای ندارند که قیمت کاغذ افزایش پیدا کند، افزود: در زمان رکود امکان بروز سوء استفاده‌های مالی توسط واسطه‌ها زیاد می‌شود و بازار فعلی این پتانسیل را دارد و به همین دلیل خیلی سعی نمی‌شود که افزایش قیمت اتفاق بیفتد.
وی با بیان اینکه در شرایط فعلی دلیلی ندارد که قیمت کاغذ کاهش یابد، گفت: به این ترتیب سکون در قیمت کاغذ و در تجارت آن نیز نوعی رکود ایجاد کرده که اگر مدت زمان آن بیش از مدت فعلی ادامه پیدا کند، بسیار نگران کننده و خطرناک است.
دبیر سندیکای تولید کنندگان کاغذ و مقوا تحریم‌ها را روی واردات و مصرف کاغذ اثرگذار دانست و گفت: زمانی مصرف کننده کاغذهای اروپایی بودیم و به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وضع شد، مجبور شدیم به سراغ تولیدکنندگان کشورهای دیگر برویم، از سوی دیگر هزینه‌هایی که برای واردات کاغذ و نقل و انتقال پول اضافه می‌شد را مردم باید پرداخت می‌کردند.

  • لوح 1
  • لوح 2
  • لوح 3
  • لوح 4

کانون آگهي‌ و تبليغات "مات و براق" با هدف ايجاد بستري مناسب در خصوص فعاليت‌هاي تخصصي تبليغاتي، سمعي و بصري صنعت چاپ تأسیس شده و موفق به دریافت مجوز فعالیت از سوي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با شماره 3111  گردید.
این مؤسسه، رویکرد اصلی خود را در جهت انتشار آگهي‌نامه‌ای تخصصي در زمينه چاپ، بسته‌بندي و تبليغات قرار داد که بعد از مراحل پيش‌توليد، اولين شماره خود را در شهريورماه 1393 به مرحله چاپ و انتشار رساند و تاکنون به طور ماهيانه، اين فعاليت را سرلوحه کارهاي خود قرار داده تا بتواند سهمي کوچک در راستاي پيشرفت و موفقيت اين صنعت مهم و کلیدی داشته باشد.
یکی از دغدغه‌های اصلی مديران اين مجموعه آن است که علاوه بر انتشار آگهي‌نامه، از تکنولوژي روز و فضاي مجازي، نهایت بهره لازم را کسب کنند. بر  همین اساس، ايجاد وب‌سايت و صفحات اجتماعي تخصصي، براي هر چه بهتر ديده شدن از سوی مخاطبان، در دستورکار قرار گرفت. 
به سبب فراگيري گسترده شبکه‌هاي اجتماعي در فضاي مجازي و گرایش و اقبال افکارعمومی به اين تکنولوژي، تيم مات و براق، شروع به راه‌اندازي صفحات و کانال اختصاصي خود در اين فضاها کرد. بی‌شک، هر اقدام و هدفی در ابتدای راه ، خالي از ايراد و اشکال نیست لذا مات و براق تلاش دارد تا با اتخاذ رهنمودهاي بزرگان اين صنعت بتواند کاستي‌هاي احتمالی خود را برطرف کرده و با کیفیتی بهتر و کارآمدتر، نيازهای مخاطبان اين صنعت را برطرف سازد. بنابراین، از یکایک متخصصان و علاقمندان صنعت چاپ و تبلیغات خواهشمندیم، بر ما منت نهاده و با گوشزد کردن نکات مؤثر خویش و کاستي‌های کار، ما را در جهت رونق هرچه بيشتر مجموعه، یاری دهند.

             با ما تماس بگیرد         66947846   021        66124123     021 

       

فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد